28 septembre 2017

Thankful Thursday !

 

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24 septembre 2017

FOTW - Macau

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Achats compulsifs -

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23 septembre 2017

Déjeuner - Cova Monte-Carlo

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22 septembre 2017

Welcome Autumn !

 

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21 septembre 2017

Thankful Thursday !

 

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18 septembre 2017

Achat compulsif - Doll handmade clothes from South Africa RECEIVED

 

Etsy logo

 

2017 0900-02 Capepincushion 

2017 0900-04 Capepincushion

2017 0900-03 Capepincushion

2017 0900-01 Capepincushion

 

https://www.etsy.com/uk/shop/Capepincushion?ref=l2-shopheader-name

 

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14 septembre 2017

Thankful Thursday !

 

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09 septembre 2017

Achat compulsif - Mascara !

 

 

Sephora

 

2017 0908 Sephora - Mascara

 

Giorgio Armani Beauty dévoile le mascara indispensable pour un regard intense : Black Ecstasy. Un mascara multi-effets, volume, longueur et courbe, aux nuances profondes.

Pour quel type de maquillage ?
Des cils étoffés, densifiés, allongés avec grâce.
Une sensation cils nus unique. Une formule novatrice au glissant précis qui structure et ouvre le regard en un seul geste grâce à sa brosse multidirectionnelle.

Comment l’appliquer ?
Pour ce mascara pionnier, les laboratoires Giorgio Armani beauty ont mis au point une technologie innovante : le « black boosting polymer » qui assure une meilleure dispersion des pigments, plus uniforme, de la racine des cils jusqu’aux pointes. La couleur sur les cils n’a jamais été aussi puissante.
Les nuances sont profondes et mystérieuses, en contraste avec la tige rouge.

Source : http://www.sephora.fr/Maquillage/Yeux/Mascara/Black-Ecstasy-Mascara

 

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Perfume - Sample : Gabrielle

 

Sephora

2017 0909 Gabrielle perfume

 

Olivier Polge crafted this Eau de Parfum as an imaginary flower — a radiant and sparkling, purely feminine Chanel blossom based on a bouquet of four white flowers: a rich, enveloping heart of exotic Jasmine shimmers with the fruity green notes of Ylang-Ylang, while fresh and sparkling Orange Blossom shines through, offering a glimpse of Grasse Tuberose captured at its finest. Four points of light that recall the four corners of the bottle. It is available as a 50 and 100 ml Eau de Parfum

Top notes: mandarin, grapefruit, black

currant Heart: tuberose, ylang-ylang, jasmine, orange blossom

Base: sandalwood, musk

The new bottle and packaging, which took five years to be made, are designed by Sylvie Legastelois, head of packaging and graphic design creation. She wanted it to be jewel-like yet simple and in line with the classic bottles of the house. The square bottle is colored in a soft golden shade that transmits the light, as a symbol of the sunny character of the fragrance.

Actress Kristen Stewart is the face of the campaign that includes a film shot by director Ringan Ledwidge and a print ad lensed by Karim Sadli. 

 

Source : https://www.fragrantica.com/perfume/Chanel/Gabrielle-43718.html

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